Din browser er af ældre dato, derfor kan der forkomme fejl på sitet

Gå til hovedindhold

Klager

Læs om hvordan du klager over brud på husorden

Det er vigtigt at have dialog - også når tingene ikke går, som de skal. Hvis du oplever, at naboen opfører sig uansvarligt, eller at boligorganisationen har begået en fejl, så sørg i første omgang for at tage en snak med den eller de personer, som er ansvarlige for det, du er utilfreds med.

Husk at skrive dit navn og adresse tydeligt, både din egen og den du klager over. Du skal beskrive præcist og detaljeret, hvad og evt. hvem du vil klage over, og hvornår hændelsen er sket. Du har også mulighed for at medsende billeder, breve eller andet, der har betydning for din klage. Ved indsendelse af klage giver du samtidig samtykke til, at vi må behandle personoplysninger om dig til brug for behandling af sagen.

Løses problemet ikke ved dialog og samtale i/med boligselskabet kan sagen indsendes til Beboerklagenævnet

 

Formular til skriftlige klager

  • Blanketter & regler

Bornholms Boligselskab

Paradisvej 1 A

3730 Nexø

mail@bornholmsboligselskab.dk

56 49 39 17

CVR: 13250774

 

Åbningstider

Telefontid: Man-fre kl. 10-13

 

Webtilgængelighedserklæring

  • Tilgængelighedserklæring

For boligsøgende

  • Søg efter bolig
  • Om Bornholms Boligselskab
  • Beboerhåndbogen

For beboere

  • Bestyrelsesmedlemmer
  • Referat bestyrelsesmøder
  • Repræsentantskab
  • Mission, Vision og værdier

Om os

  • Om os
  • Personale
  • Bestyrelse
  • Vedtægter
  • Mission, Vision og værdier
  • Cookiepolitik
  • Privatlivspolitik
  • Whistleblowerpolitik